تازہ کاری کی تاریخ: 12 اگست 2022

EIN کیا ہے؟ EIN کیسے حاصل کریں (مفت میں)؟

پیشہ ورانہ مدد کے ساتھ ایک LLC اور EIN تیزی سے حاصل کریں۔

اگر آپ ابھی کاروبار شروع کر رہے ہیں، تو ہو سکتا ہے آپ نے EIN کی اصطلاح سنی ہو اور اس کے معنی کے بارے میں الجھن میں پڑ گئے ہوں۔ تو آئیے اسے صاف کرتے ہیں۔ ایک EIN، یا آجر کا شناختی نمبر، ایک شناختی نمبر ہے جو IRS مخصوص ٹیکس مقاصد کے لیے آپ کے کاروبار کی شناخت کے لیے استعمال کرتا ہے۔

اس کے علاوہ، اس کے بہت زیادہ سامنے آنے کی ایک وجہ ہے، اور اس کی وجہ یہ ہے کہ زیادہ تر کاروباروں کو اس کی ضرورت ہوگی۔ تو، آئیے اس بارے میں مزید بات کرتے ہیں کہ جب اس کی ضرورت ہوتی ہے تو یہ کیا ہوتا ہے، یہ کیسے کام کرتا ہے، اور آپ مفت میں فائل کیسے کر سکتے ہیں۔

EIN کیا ہے؟

EIN کا مطلب آجر کی شناختی نمبر ہے، اور اسے اکثر فیڈرل ٹیکس شناختی نمبر (FTIN) یا فیڈرل ایمپلائر شناختی نمبر (FEIN) کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔

EIN ایک نو ہندسوں کا نمبر ہے جو IRS کو ٹیکس مقاصد کے لیے آپ کے کاروبار کی شناخت کرنے میں مدد کرتا ہے، جیسے کہ روزگار کے ٹیکس کے لیے۔ یہ ملازمین کی خدمات حاصل کرنے کے لیے ضروری بناتا ہے۔ تاہم، یہ اکثر مقاصد کے لیے بھی استعمال ہوتا ہے، جیسے کہ کاروباری بینک اکاؤنٹ کھولنا۔ یہ کافی امکان ہے کہ آپ کے کاروبار کو اپنے وجود میں کسی وقت EIN کے لئے فائل کرنے کی ضرورت ہوگی۔


مجھے EIN کی کب ضرورت ہے؟

IRS نے واضح طور پر قوانین قائم کیے ہیں جب EIN کسی کاروبار کے لیے بالکل ضروری ہوتا ہے۔ اگر ان شرائط میں سے کوئی بھی آپ کے کاروبار پر لاگو ہوتا ہے، تو آپ کو EIN کے لیے درخواست دینے کی ضرورت ہوگی۔

آپ کو درخواست دینے کی ضرورت ہوگی اگر:

  • آپ کی کمپنی ملازمین کی خدمات حاصل کرنا چاہتی ہے۔
  • آپ کی کمپنی کو غیر مقیم اجنبی کو غیر ملازم کے معاوضے کے لیے ٹیکس روکنا ہوگا۔
  • آپ کی کمپنی بطور کارپوریشن یا شراکت داری فائل کرتی ہے۔
  • آپ کی کمپنی کو ایکسائز ٹیکس کے لیے فائل کرنا ہوگی۔

آئیے اس پر ایک نظر ڈالتے ہیں کہ مخصوص کاروباری ڈھانچے کے لیے کب EIN کی ضرورت ہوتی ہے۔

تنہا ملکیت

اگر آپ کا کاروبار ایک کے طور پر تشکیل دیا گیا ہے۔ تنہا ملکیت بغیر ملازمین کے اور پنشن پلانز یا ایکسائز ٹیکس کے لیے کوئی ریٹرن فائل کرنے کی ضرورت نہیں ہے، تب آپ کو EIN فائل کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی۔

تاہم، اگر ایک واحد ملکیت میں ملازمین ہیں یا ان میں سے کوئی دوسری شرائط لاگو ہوتی ہیں، تو اسے EIN کے لیے فائل کرنے کی ضرورت ہوگی۔ مزید برآں، کاروباری بینک اکاؤنٹ کھولنے اور اپنے کاروبار کو کریڈٹ بنانے کی اجازت دینے کے لیے EIN فائل کرنے کی اب بھی سفارش کی جاتی ہے۔ یہ شناخت کی چوری کے خطرے کو کم کرنے کے لیے ایک اہم شناختی ٹول کے طور پر بھی کام کر سکتا ہے۔

سنگل ممبر ایل ایل سی

سنگل ممبر ایل ایل سی جہاں تک EIN کے تقاضوں کا تعلق ہے، ان کی واحد ملکیت سے بہت ملتی جلتی ضروریات ہیں۔ بالکل اسی طرح جیسے واحد ملکیتی اور دیگر تمام کاروباری ڈھانچے، ایک واحد رکن LLC کو EIN نمبر کے لیے فائل کرنے کی ضرورت ہوتی ہے اگر وہ ملازمین کی خدمات حاصل کرنا چاہتے ہیں یا ایکسائز ٹیکس واجب الادا ہیں۔

کارپوریشنز

S کارپوریشنز کو عام طور پر EIN کے لیے فائل کرنا ضروری ہے۔ اسی طرح، سی کارپوریشنز کو ان کے مالکان سے ایک الگ ہستی کے طور پر دیکھا جاتا ہے اور ٹیکس کی اطلاع دینے کے لیے انہیں EIN فائل کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔

غیر منافع بخش ادارہ

غیر منفعتی کے طور پر تشکیل شدہ تمام اداروں کے لیے، ٹیکس رپورٹنگ کے مقاصد کے لیے EIN درکار ہے۔

اسٹیٹس اور ٹرسٹ

عام طور پر، اسٹیٹس اور ٹرسٹ کو ٹیکس رپورٹنگ کے مقاصد کے لیے علیحدہ EIN حاصل کرنا چاہیے۔


ضروریات سے قطع نظر کاروبار کے لیے EIN حاصل کرنے کی 9 وجوہات

یہاں تک کہ اگر آپ کے کاروبار کو آجر کا شناختی نمبر حاصل کرنے کی ضرورت نہیں ہے، تو بہرحال ایسا کرنا اکثر واقعی ایک اچھا خیال ہوتا ہے۔ بہت سے کاروباروں کے لیے، یہ ذاتی مالیات کو کاروباری مالیات سے الگ کرنے میں مدد کر سکتا ہے، جو خاص طور پر LLC کے مالکان کے لیے اہم ہے۔

اس سے آپ کے کاروبار کے مالی معاملات پر نظر رکھنا، ذاتی ذمہ داری کو کم کرنا، اور بہت سی بنیادی کاروباری سرگرمیاں انجام دینے میں آسانی ہو سکتی ہے۔ EIN کے لیے ابھی فائل کرنے سے، آپ مستقبل میں اسے اپنے لیے مشکل اور مہنگا بنا سکتے ہیں۔

وجہ #1: آڈٹ اور ٹیکس جرمانے کا کم امکان 

آپ نے ابھی دیکھا ہے کہ کتنے کاروباروں کو اپنے ٹیکس فائل کرنے کے لیے EIN فائل کرنے کی ضرورت ہے۔ بدقسمتی سے، بہت سے کاروباری مالکان الجھن کا شکار ہو سکتے ہیں اگر ان میں سے ایک یا زیادہ ضروریات ان پر لاگو ہوتی ہیں۔ نیز، چیزیں بدل جاتی ہیں، اور ایک ضرورت جو آپ کے کاروبار کے شروع ہونے پر لاگو نہیں ہوتی تھی، اب لاگو ہو سکتی ہے۔ محتاط تحقیق اور مسلسل احتیاط سے ان غلطیوں سے بچا جا سکتا ہے، لیکن آپ چاہے کتنی ہی کوشش کریں، بعض اوقات غلطیاں ہو جاتی ہیں۔

اگر آپ کو احساس ہے کہ آپ کو EIN کی ضرورت ہے، تو IRS کو آپ کو EIN نمبر تفویض کرنے میں پانچ ہفتے لگ سکتے ہیں، اس پر منحصر ہے کہ آپ فائل کرنے کا انتخاب کیسے کرتے ہیں۔ اگر آپ کے پاس EIN ہونا ضروری ہے، اور ٹیکس کے دن آپ کے پاس EIN نہیں ہے، تو آپ IRS کو کوشش کرنے اور اس کی وضاحت کرنے کے لیے بہت زیادہ کاغذی کارروائی بھرتے ہوئے پھنس جائیں گے۔ بصورت دیگر، وہ آپ کی ٹیکس فائلنگ کو مسترد کر سکتے ہیں اور دیر سے واپسی کے لیے آپ سے جرمانے وصول کر سکتے ہیں۔

اس کے علاوہ، EIN کا ہونا آڈٹ کے امکانات کو کم کر سکتا ہے، جو کہ خاص طور پر بہت سی قسم کی ٹیکس کٹوتیوں کا دعویٰ کرنے کے لیے اہم ہے، جیسے کہ گھریلو دفاتر کے لیے جو آڈٹ کی مشکلات کو بہت زیادہ بڑھا دیتے ہیں۔ EIN آپ کے کاروبار کو IRS کے لیے زیادہ جائز ظاہر کر سکتا ہے اور آپ کے ہوم آفس کی کٹوتی کے لیے ایک بہتر کیس بنا سکتا ہے اس سے پہلے کہ وہ آپ کے آڈٹ کا فیصلہ کرے۔


وجہ #2: اپنی ساکھ بڑھائیں۔

بہت سے چھوٹے کاروباروں کے لیے، بشمول فری لانس اور کنٹریکٹ کاروبار، آپ کو اپنے کلائنٹس کو اپنا سوشل سیکیورٹی نمبر (SSN) یا آپ کے آجر کا شناختی نمبر فراہم کرنے کی ضرورت ہوگی تاکہ وہ آپ کو ایک فارم 1099 جاری کر سکیں۔ یہ ایک چھوٹی سی تبدیلی لگ سکتی ہے۔ ، لیکن یہ ایک کلائنٹ کے آپ کے کاروبار کو سنجیدگی سے لینے یا دوسرے ٹھیکیدار کو منتخب کرنے کے درمیان تمام فرق کر سکتا ہے۔

SSN کی بجائے EIN فراہم کر کے، آپ واضح طور پر دکھا رہے ہیں کہ آپ جو کچھ کر رہے ہیں وہ شوق یا "سائیڈ گیگ" کے بجائے ایک کاروبار ہے، اور اس سے قانونی حیثیت کی واضح فضا قائم ہوتی ہے۔ اس سے دوسرے کاروباروں کو یہ دکھانے میں مدد مل سکتی ہے کہ یہ ایک پیشہ ورانہ کاروبار ہے، اور یہ آپ کو یہ جان کر بہتر محسوس کرنے میں بھی مدد کر سکتا ہے کہ آپ کے کاروبار کو سرکاری طور پر تسلیم کیا گیا ہے۔

اس کے علاوہ، بہت سے کاروباروں کے لیے، ایک آزاد ٹھیکیدار کی خدمات حاصل کرنا قانونی ذمہ داری کو کم کرنے اور ملازمین کے اخراجات سے بچنے کا ایک طریقہ ہے۔ یہ آپ کے کاروبار کو بہت سے ممکنہ گاہکوں کے لیے بہت زیادہ مطلوبہ بنا سکتا ہے۔


وجہ #3: وینڈر ٹرسٹ میں اضافہ کریں۔

اکثر جب آپ کاروبار کے مالک کے طور پر شروعات کر رہے ہوتے ہیں، تو آپ کو اپنا کاروبار چلانے کے لیے دکانداروں اور سپلائرز سے بہت زیادہ مدد کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ ان کا اعتماد حاصل کرنا اہم بناتا ہے، اور EIN کے ساتھ ایسا کرنا بہت آسان ہے۔

سب سے پہلے، بہت سے دکاندار آپ کے ساتھ کام کرنے سے پہلے آپ کے کاروباری کریڈٹ کو دیکھنا چاہیں گے۔ نیز، تھوک فروشوں کو خوردہ فروشوں کو فروخت کرنے سے پہلے اکثر EIN چیک کی ضرورت ہوگی۔ EIN رکھنے سے دوسری جماعتوں کو یہ ظاہر ہو گا کہ آپ ایک قابل اعتبار کاروبار ہیں اور ممکنہ طور پر آپ اپنے قرضوں کو وقت پر کسی وینڈر کو ادا کر سکتے ہیں۔


وجہ #4: اپنی شناخت کی حفاظت کریں۔

EIN مخصوص قسم کی شناخت کی چوری کو روکنے کا ایک انتہائی مؤثر طریقہ ہے کیونکہ یہ آپ کے ذاتی اور کاروباری مالیات کو کیسے الگ کرتا ہے۔ EIN کے بغیر، آپ کو اپنا SSN ان کلائنٹس کو فراہم کرنا چاہیے جن کے ساتھ آپ 1099 ٹیکس فارمز کے لیے کاروبار کرتے ہیں۔

لیکن، EIN نمبر کے ساتھ، آپ اپنے SSN نمبر کے بجائے کلائنٹس کو یہ فراہم کر سکتے ہیں۔ آپ اپنے SSN کو نجی رکھ سکتے ہیں، چوروں کے آپ کی نجی معلومات اور رقم پر ہاتھ لگنے کے امکانات کو کم کرتے ہیں۔

اگرچہ چور چوری کرتے ہیں اور دھوکہ دہی سے EINs کا استعمال کرتے ہیں، لیکن مسئلہ SSNs کے مقابلے میں بہت چھوٹا ہے، اور نقصان کہیں زیادہ محدود ہے۔ شناخت کی چوری کے امکانات EIN کے ساتھ بہت کم ہیں۔


وجہ #5: بزنس بینک اکاؤنٹ

بینک-اکاؤنٹ-اور-کریڈٹ-کارڈ

یہ ایک اہم ہے، خاص طور پر ایل ایل سی بنانے والوں کے لیے۔ زیادہ تر بینکوں کو کاروباری بینک اکاؤنٹ کھولنے کے لیے EIN کی ضرورت ہوتی ہے۔ کچھ واحد ملکیت کے لیے استثناء پیش کرتے ہیں۔ تاہم، بینک آف امریکہ سمیت دیگر، تمام قسم کے کاروبار کے لیے EIN کی ضرورت ہوتی ہے، بشمول واحد ملکیت۔

آپ کے EIN کے علاوہ، زیادہ تر بینکنگ اداروں کو آپ کے کاروباری بینک اکاؤنٹ کو کھولنے کے لیے چند مزید دستاویزات کی ضرورت ہوگی۔ اس میں آپ کے کاروبار کی تشکیل کی تاریخ، آپ کے کاروبار کا نام، آپ کی گلی کا پتہ، اور اس کے مالک یا مجاز نمائندے کے بارے میں معلومات شامل ہوں گی۔ کاروباری بینک اکاؤنٹ کھولنے کے بعد، یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ اسے صرف آپ کے کاروبار کے مالیات کے لیے استعمال کیا جانا چاہیے، ذاتی کے لیے نہیں۔


وجہ #6: کاروباری قرضوں کے لیے درخواستیں۔

کاروباری قرض کی درخواستوں کے لیے EIN ہمیشہ مکمل طور پر ضروری نہیں ہوتا ہے، یہ فرض کرتے ہوئے کہ آپ کے کاروبار کے پاس قانونی طور پر آپ کے کاروبار کو چلانے کے لیے درکار تمام اجازت نامے اور لائسنس موجود ہیں۔ تاہم، یہ عمل کو نمایاں طور پر تیز کر سکتا ہے۔

پہلی وجہ یہ ہے کہ بہت سے بینک قرض دہندگان کو ایک کاروباری بینک اکاؤنٹ کی ضرورت ہوتی ہے جس میں کم سے کم رقم جمع ہو۔ یہ دونوں اس بات کو یقینی بنانے کے لیے ہیں کہ آپ کے کاروبار کے پاس قرض کے فنڈز جمع کیے جانے کی جگہ ہے۔ یہ اس بات کی بھی ضمانت دیتا ہے کہ آپ کے کاروبار کے پاس ایک ایسا مقام ہے جہاں سے قرض کی باقاعدہ ادائیگی کی جائے۔

اس کی ایک حتمی وجہ یہ ہے کہ بہت سے قرض دہندگان آپ کو قرض دینے سے پہلے آپ کے کاروباری کریڈٹ کی جانچ کرنا چاہتے ہیں۔ EIN آپ کے کاروبار کو کریڈٹ بنانے اور کاروباری قرض کے لیے ممکنہ طور پر اہل ہونے میں مدد کرتا ہے۔


وجہ #7: بزنس کریڈٹ قائم کریں۔

آپ کے کاروبار کے لیے کریڈٹ ہسٹری بنانے کے لیے EIN کا ہونا بہت ضروری ہے۔ یہ کاروباری کریڈٹ ہسٹری اس ذاتی کریڈٹ ہسٹری سے بہت ملتی جلتی ہے جس سے آپ شاید واقف ہیں۔ تاہم، آپ کی ذاتی مالیاتی تاریخ کو ماپنے کے بجائے، یہ آپ کے کاروبار کی بلوں کی ادائیگی کی تاریخ اور عمومی مالی ذمہ داری کی بنیاد پر پیمائش کرے گا۔

آپ کے پاس کنزیومر کریڈٹ رپورٹ کی طرح، آپ کے کاروبار کی کمرشل کریڈٹ رپورٹ ہے۔ اس میں آپ کے کاروبار کی تمام کریڈٹ رپورٹس کے ساتھ ساتھ اس کی ادائیگی کی تاریخ کا خلاصہ بھی شامل ہے۔ اس میں آپ کے قرضوں، وینڈر اور سپلائر کی ادائیگیوں کا ریکارڈ، اور کاروباری کریڈٹ کارڈ کی تاریخ اگر کوئی ہے تو شامل ہے۔

اگر آپ کبھی بھی اپنے EIN کے ساتھ کریڈٹ کے لیے درخواست دیتے ہیں، تو وہ اکاؤنٹ آپ کے کاروبار کے لیے تجارتی کریڈٹ رپورٹ پر ظاہر ہوگا۔ اس اکاؤنٹ کے ساتھ آپ جتنے زیادہ ذمہ دار ہوں گے، یعنی بروقت ادائیگی، آپ کی کریڈٹ ہسٹری اتنی ہی بہتر نظر آئے گی۔ اس سے آپ کے کاروبار کو قرضوں اور بہتر شرحوں کے لیے اہل ہونے میں مدد مل سکتی ہے۔ اس سے سپلائرز سے بہتر شرائط حاصل کرنے میں بھی مدد مل سکتی ہے۔


وجہ #8: ملازمین کو تیزی سے بھرتی کریں۔

اگر اور جب آپ ملازمین کی خدمات حاصل کرتے ہیں، تو آپ کو EIN حاصل کرنے کی ضرورت ہوگی، لیکن اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں تو بھی، اگر آپ مستقبل میں ملازمین کی خدمات حاصل کرنا چاہتے ہیں تو آپ اس کے لیے تیار رہنا چاہیں گے۔ اس کا اندازہ لگانا مشکل ہو سکتا ہے۔ تاہم، اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کا کاروبار کسی وقت بڑھ سکتا ہے، تو یہ ایک اچھا خیال ہو سکتا ہے کہ آپ تیار رہیں اور صرف EIN کے لیے ابھی فائل کریں۔ ابھی EIN رکھنے سے، آپ اسے تیار کر سکتے ہیں اور جیسے ہی آپ کے پہلے ملازم کی خدمات حاصل کی جائیں گی اپنے پے رول سسٹم کو شروع کر سکتے ہیں۔


وجہ #9: غیر ملکی کاروباریوں کے لیے بہتر اختیارات

غیر امریکی شہریوں کے لیے، سوشل سیکیورٹی نمبر کی کمی بہت سی بنیادی کاروباری سرگرمیوں کو متاثر کر سکتی ہے، اور اس کا مطلب ہے کہ EIN نمبر کا ہونا کاروبار شروع کرنے میں خاص طور پر انمول ہو سکتا ہے۔ EIN کے ساتھ، غیر ملکی شہری SSN کے بغیر کاروباری کریڈٹ کارڈز اور بینک اکاؤنٹس کے لیے فائل کرنے کے اہل ہوں گے۔ یہ خاص طور پر اہم ہے اگر آپ کے کاروبار کو جلدی میں آگے بڑھنے کی ضرورت ہو۔

غیر ملکی شہری IRS کے ساتھ درخواست دے کر EIN نمبر کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ تاہم، جب تک کہ انفرادی کمپنی کے پرنسپل افسر نے ٹیکس دہندگان کا شناختی نمبر (TIN) پہلے ہی حاصل نہیں کر لیا ہے، انہیں آن لائن نہیں بلکہ فیکس یا میل کے ذریعے فائل کرنا ہوگی۔ آپ کو بھرنے کی ضرورت ہوگی۔ فارم SS-4; جب فارم آپ سے TIN طلب کرتا ہے، تو صرف "غیر ملکی/کوئی نہیں" بھریں۔


مفت میں EIN کیسے حاصل کریں؟

اپنا مفت EIN وصول کرنا اتنا ہی آسان ہے جتنا کہ براہ راست IRS کے ذریعے درخواست دینا۔ یہ فارم SS-4 کو پُر کرنے اور اسے میل یا فیکس کرنے، فون کے ذریعے درخواست دینے (صرف بین الاقوامی درخواست دہندگان کے لیے) یا آن لائن درخواست دینے کے ذریعے کیا جا سکتا ہے۔


1. اپنے EIN کے لیے آن لائن درخواست دینا

یہ مشکل نہیں ہے۔ اپنے EIN کے لیے آن لائن درخواست دیں۔، لیکن آپ کو کچھ سوالات کے جوابات دینے کی ضرورت ہوگی۔ اس کے علاوہ، یہ بھی ذہن میں رکھیں کہ صرف امریکہ یا امریکی علاقے میں مقیم کاروبار ہی آن لائن درخواست دینے کے اہل ہیں۔ آپ کو یہ بتانے کی ضرورت ہوگی کہ آپ کس قسم کا کاروبار شروع کر رہے ہیں۔ یہ واحد ملکیت، شراکت داری، LLC، یا کارپوریشن ہوسکتی ہے۔ IRS کاروبار کا نام اور قیام کی تاریخ بھی جاننا چاہے گا۔

آپ کو یہ بھی بتانا ہوگا کہ آپ کے کاروبار کے کتنے مالکان ہیں اور ساتھ ہی ساتھ آپ کا کاروبار کس ریاست میں واقع ہے۔ اس کے علاوہ، فارم میں پوچھا جائے گا کہ آپ EIN اور کاروبار کے پرنسپل آفیسر یا ذمہ دار فریق سے کیوں درخواست کر رہے ہیں۔ آپ کو ذمہ دار فریق کا سوشل سیکیورٹی نمبر بھی دینا ہوگا۔ اگر آپ اس طرح درخواست دیتے ہیں تو اس میں ہفتے لگ سکتے ہیں۔

2. ڈاک کے ذریعے درخواست دینا

بذریعہ ڈاک درخواست دینے کے لیے، آپ کو مکمل کرنا ہوگا۔ فارم SS-4اس پر دستخط کریں اور تاریخ دیں، اور اسے IRS کو بھیجیں:

اندرونی ریونیو سروس
Attn: EIN آپریشن
سنسناٹی ، OH 45999

آئی آر ایس نے خبردار کیا ہے کہ اس کی ضرورت پڑنے سے کم از کم 4-5 ہفتے پہلے اسے مکمل کرنا بہتر ہے۔ آپ کا EIN موصول ہونے میں تقریباً 4 ہفتے لگیں گے۔

3. فیکس کے ذریعے درخواست دینا

آپ اپنے EIN کے لیے فیکس کے ذریعے فائل کر سکتے ہیں۔ فارم SS-4 اور نمبر 855-641-6935 کا استعمال کرتے ہوئے اسے IRS کو فیکس کرنا. یہ سروس 24/7 دستیاب ہے۔ تاہم، 4 دنوں کے اندر آپ کا EIN موصول ہونے کی توقع کریں۔ نیز، اپنا ریٹرن فیکس نمبر چھوڑنا یاد رکھیں، تاکہ IRS کو معلوم ہو جائے کہ آپ کا EIN نمبر کہاں بھیجنا ہے۔

4. فون کے ذریعے درخواست دینا

یہ اختیار صرف بین الاقوامی درخواست دہندگان کے لیے دستیاب ہے جس کی قانونی رہائش، پرنسپل کاروبار، یا امریکہ یا اس کی کسی بھی ملکیت میں دفتر کا پتہ نہیں ہے۔ اگر یہ آپ کے کاروبار پر لاگو ہوتا ہے، تو پیر سے جمعہ تک مشرقی وقت کے مطابق شام 267:941 سے 1099:6 بجے تک 00-11-00 پر کال کریں۔

بین الاقوامی EIN درخواست دہندگان

فکر مت کرو؛ اگر آپ امریکی شہری نہیں ہیں اور آپ کے پاس سوشل سیکیورٹی نمبر نہیں ہے، آپ پھر بھی EIN حاصل کر سکتے ہیں۔ آپ بذریعہ ڈاک، فون یا فیکس درخواست دے سکتے ہیں۔ درخواست کا عمل اس بات پر منحصر ہوتا ہے کہ آپ کس طریقے سے درخواست دیتے ہیں۔

  • ای میل: اگر آپ بذریعہ ڈاک درخواست دینے کا انتخاب کرتے ہیں، تو IRS فارم SS-4 پُر کریں اور اسے بھیجیں۔ انٹرنل ریونیو سروس Attn: EIN انٹرنیشنل آپریشن، سنسناٹی، OH 45999، اگر آپ کے پاس ریاستہائے متحدہ یا علاقے میں کوئی قانونی رہائش یا اصل رہائش یا ایجنسی نہیں ہے۔
  • فون: اس کے بجائے آپ فون کے ذریعے درخواست دینے کا انتخاب کر سکتے ہیں۔ پیر تا جمعہ صبح 6 بجے سے رات 11 بجے کے درمیان IRS کو 267-941-1099 پر کال کریں.
  • فیکس: بین الاقوامی درخواست دہندگان اب بھی فیکس کے ذریعے EIN کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ تاہم، استعمال کرنے کے لیے ایک مختلف فیکس نمبر ہے۔ بین الاقوامی درخواست دہندگان کے لیے، فارم SS-4 مکمل کریں اور اسے 304-707-9471 پر فیکس کریں۔. گھریلو درخواست دہندگان کی طرح، آپ کا EIN نمبر حاصل کرنے میں عام طور پر چار کاروباری دن لگیں گے۔
  • بین الاقوامی EIN درخواست دہندگان کے لیے کھلا دوسرا آپشن یہ ہے کہ تیسرے فریق کے نامزد کردہ کے ساتھ کام کریں۔ یہ کسی غیر ملکی ادارے کو IRS فائل کرنے کے عمل سے زیادہ واقف کسی کو ملازمت دینے کی اجازت دے سکتا ہے، جیسے کہ وکیل۔ آپ کی طرف سے IRS کے ساتھ بات چیت کرنے کے لیے کسی کو نامزد کرنے کے لیے، آپ فارم SS-4 پر ان کا انتخاب کر کے نام لکھ سکتے ہیں۔ کسی الجھن یا تاخیر سے بچنے کا یہ ایک بہترین طریقہ ہو سکتا ہے۔

ایل ایل سی کی تشکیل اور EIN میں آپ کی مدد کرنے کے لیے پیشہ ورانہ خدمات

اگرچہ آپ خود EIN کے لیے درخواست دے سکتے ہیں، لیکن بعض اوقات آپ کے لیے سروس حاصل کرنا آسان ہو سکتا ہے۔ یہ خاص طور پر درست ہے اگر آپ اپنے LLC کو شروع کرنے میں مدد کے لیے پہلے سے ہی LLC کی تشکیل کی خدمت استعمال کر رہے ہیں۔ ہم ذیل میں آپ کی مدد کے لیے دو بہترین خدمات کی فہرست دیتے ہیں۔

#1 - ZenBusiness

ZenBusiness اگر آپ اپنا LLC بنانے میں مدد چاہتے ہیں تو یہ ایک بہترین انتخاب ہے۔ ZenBusiness بہت مسابقتی قیمتیں اور زبردست کسٹمر کے جائزے ہیں۔ ان کے پاس آپ کو ریاست کی تعمیل میں مدد کرنے کے لیے پریشانی سے پاک گارنٹی اور رجسٹرڈ ایجنٹ سروس کا مفت سال بھی ہے۔
یہاں ایک ہے مکمل ZenBusiness کا جائزہ لینے کے.

$ 49

ستارہ کی درجہ بندی کی تصویر

درجہ بندی: 4.8 / 5
جائزہ شمار: 4310 +

zenbusiness بینر

کے ساتھ آج ہی ایک LLC بنائیں ZenBusiness صرف $ 49 کے لئے. ان کے پاس 98% صارفین کی اطمینان کی درجہ بندی اور 4000+ سے زیادہ تصدیق شدہ جائزے ہیں۔


#2 - انک اتھارٹی

IncAuthority ایک LLC کی تشکیل کی خدمت کے لیے ایک بہترین انتخاب ہے، خاص طور پر ان کے لیے جو بجٹ پر ہیں۔ یہ ایک مفت اختیار کے ساتھ LLC کی تشکیل کی چند خدمات میں سے ایک ہے۔ IncAuthority یہاں تک کہ ایک سال کی مفت رجسٹرڈ ایجنٹ سروس بھی پیش کرتی ہے۔ نیز، ان کے صارفین ان کی خدمات سے خوش دکھائی دیتے ہیں کیونکہ ان کے زیادہ تر صارفین کے جائزے مثبت ہیں۔
ہمارے مکمل چیک کریں IncAuthority کا جائزہ.

$0+ ریاستی فیس

ستارہ کی درجہ بندی کی تصویر

درجہ بندی: 4.8 / 5
جائزہ شمار: 4500 +

بے ضابطگی کا لوگو

کے ساتھ آج ہی ایک LLC بنائیں IncAuthority $0+ ریاستی فیس سے شروع ہوتی ہے۔ وہ بہترین کسٹمر کے تجربے کے ساتھ سب سے مشہور خدمات میں سے ایک ہیں۔


نتیجہ

جب آپ ابھی کاروبار شروع کر رہے ہوتے ہیں تو بہت سی چیزیں الجھانے والی اور ڈرانے والی لگ سکتی ہیں، لیکن EIN ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔ اب، آپ نے جو معلومات سیکھی ہیں، اس کے ساتھ، آپ منٹوں میں بغیر کسی قیمت کے EIN نمبر کے لیے IRS کے پاس فائل کر سکتے ہیں۔

کاروبار اور LLCs کے بارے میں کچھ مزید معلومات حاصل کریں۔

بانی اور مصنف

ایان بروڈرک ایک شوقین مصنف اور LLCGuys.com کے مالک ہیں۔ وہ 4 سال سے زیادہ عرصے سے ایل ایل سی کی تشکیل کے شعبے سے وابستہ ہے۔ اس کے علاوہ، اس نے کئی معروف ایل ایل سی فارمیشن سروس فراہم کرنے والوں میں کام کیا ہے۔ اب اس نے فیصلہ کیا کہ وہ اپنا علم اور مشورہ سب کے ساتھ شیئر کرے گا۔ چونکہ اس فیلڈ کے ارد گرد بہت سارے سوالات اور خدشات ہیں - اس کا مقصد LLCGuys کو LLC کی تخلیق، سروس کے جائزے اور وغیرہ کے حوالے سے ایک اعلیٰ ترین معلومات فراہم کرنے والا بنانا ہے۔

میں سکرال اوپر